Scandic Skellefteå!

Update från hotellet!
Anlände till Skellefteå vid 19:30 tiden, checkade in och begav oss sedan ut för att hitta ett bra middagsplace!
Lotten föll på ett grekiskt ställe som såg rätt okej ut! Tyvärr var de svindyrt och maten kompenserade inte prissumman... Inte vet jag hur man gör här i norrland med hemma är ju Bea till pizza ett måste, men här fick man vacker fråga om de fanns och fick en lite konstig blick på köpet! Men min bea sås fick jag, tyvärr var det en tråkig blåbandsås dom hade rört ihop och jag fick beta hela 30 spänn extra för lite SÅS!! Inte okej....

Nåja, mat fick vi och mätta blev vi :)
Drog tillbaka till hotellet och ner till poolen där der spelades vattenvolley! Mycket underhållande ^^

Nu är det däremot dags att dra sig till kojs och ladda för morgondagen!! Galet taggad!!!!!!

Håll alla tummar och tår för oss imorgon!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0