Coach ord är lag!

Hej!

Detta var en trevlig överraskning va?
Här kommer ni som sagt kunna följa oss damer under denna säsong. Det ska bli riktigt intressant att se hur långt vi når. Målet från början var att spela och ha roligt. Men efter en sådan kanon start som vi verkligen fått, har målet blivit att vi ska vinna serien! Det är riktigt kul att se alla tjejer på träningarna. Bra lag sammanhållning, de har roligt, och framför allt att de kör järnet i varje moment. På matcherna så är de vinnarskallar allihopa.

Vill bara säga till er tjejer att fortsätt jobba hårt, ni (de yngre tjejerna) har framtiden för er, ni kommer bli grymt duktiga om ni själva vill det. Jag ser potential i er alla!

Jenny Karlsson - Erika Johansson - Evelina Frank - Marina Blom - Félice Alm - Madde Blom - Lisa Westby

Framtiden är i era händer!


Och till oss gamlingar om jag får kalla mig det, vi mer rutinerade damerna...

Helen Kjellman - Veronika Beronius - Evelina Stenmark

Vi har väldigt stor betydelse på banan för de yngre tjejerna. Keep up the good work!

Ni där ute skulle bara veta vilket härligt gäng vi är! Vi har väldigt roligt tillsammans och ännu roligare ska det bli.

Hoppas att få se er fans på lördag när vi tar emot Åländska Jomala hemma i Aspenhallen kl 12:30!



Ni vet väl att det en gång var en gammal vis man(=)) som sa

COACH ORD ÄR LAG!



Vi ses!

/Coach Evelina #12

Kommentarer
Postat av: Jenny K

Åhhh får jag räknas till dom yngre!! Wohoo ^^

2010-10-28 @ 18:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0