Jenny #10



Jenny Karlsson # 10

 
Smeknamn: Karlsson / Kalle
 
Status: Lycklig singel ^^

Sysselsättning: Sjuksköterskestudent

Position: Vänster

Född: 1987

Längd: 173 cm
 
Spikehöjd: Alldeles för låg!
  
Moderklubb: Tierp VBK 

Började spela: 1997
 
Främsta volleybollmerit: Vinsten i Allsvenskan 07/08 och såklart de eliterseriematcher jag spelat!
 
Bästa Volleyboll minnet: Under min tid som junior med damlaget i Elitserien, får starta i första sexan mot Örebro borta! Skit nervös.... Men glömmer aldrig mitt klockrena singelblock i början av matchen... mitt första och enda blockpoäng i elitserien! ;)
 
Mål med volleybollen: Utvecklas ännu mera, hoppa högre, slå hårdare och förhoppningsvis lira i Elitserien inom en snar framtid!

Motto: "Ingenting är omöjligt!!"



Fem snabba:

Godis Frukt
Träna Sova
Läsk Vatten
Anfall Försvar
Plankan
Armhävningar


Kommentarer
Postat av: Tobias

Jag kommer ihåg det blocket. Satt klockrent juh!

2010-11-10 @ 21:25:04
Postat av: Jenny

Har fortfarande inte lyckats med nå bättre tror jag ;) haha

2010-11-10 @ 21:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0